Vietnam - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Mees Godfroy - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Cát Bà, Vietnam van Mees Godfroy - WaarBenJij.nu

Vietnam

Door: Die gothic van de plus reclame

Blijf op de hoogte en volg Mees

02 April 2014 | Vietnam, Cát Bà

Nog steeds Vietnam! Na sapa ben ik met de bus naar hoi an gegaan. Dat was ook een stuk warmer dus best fijn. In Hanoi liepen we namelijk met een trui aan. Eindelijk strand! Ik vond hoi an een hele leuke stad om te zijn, heel relaxt en leuk om doorheen te lopen. Behalve een nacht want toen probeerde mensen op een scooter iemand te bestelen waar ik mee was. Gelukkig had ze haar tas nog maar wel een zieke blauwe plek. Daarna werd ik ziek... Veel in bed gelegen. Daarna ben ik naar hue gegaan. Ik voelde me nog steeds niet helemaal top. Het was ongeveer 32 graden en ik had het vrij koud buiten. Dus toen ben ik maar naar de dokter gegaan. Meteen alle pillen gekregen die hij kon bedenken... Maar ik ben weer beter hoor. Vanaf hue met de nachtbus naar ha long bay. De stad zelf vond ik vrij saai dus ik heb snel een boot geboekt naar cat ba island. Daar zit ik nu. Vandaag een trekking gemaakt door de jungle. Zeer vet. Wel zei de gids van ja er zitten wel veel slangen tussen de stenen waar je nu over heen klimt... O.. Top. Dus ik was wel gespannen de hele trip. Maar het was heel mooi! Overmorgen terug naar Hanoi en dan wachten op m'n vliegtuig naar Kuala Lumpur waar ik mijn parents weer zie:) dan schrijf ik nog wel iets. X

  • 02 April 2014 - 16:05

    Zijne Schijnheiligheid Sint Sjo Godfroy:

    Gà không có cừu
    Wat een avontuur!
    Gelukkig ben je weer wat beter. Dat is wat een medicijnen cocktail met je doet.
    Hadden ze niks alternatiefs, Vietnamese voodoo ofzo.

  • 03 April 2014 - 18:24

    Lily:

    Lieve mees. We zien er erg naar uit om je te zien. Tot in Kuala Lumpur xxx

  • 04 April 2014 - 12:14

    Annebelle:

    He Mees,

    Wat een avonturen allemaal super cool! Afgelopen woensdag bij de opening van de AAF geweest, waar je grote zus heel goed werk heeft geleverd. Echt super georganiseerd allemaal. Ook je ouders nog gezien. Helemaal vergeten te vragen hoe het met jou gaat, maar gelukkig krijg ik deze leuke berichtjes en blijf ik een beetje op de hoogte van jouw avonturen.
    Geniet van iedere minuut!
    Liefs Annebelle

  • 07 April 2014 - 10:27

    Chris En Lidy:

    Ha die Mees,

    Wat geweldig om je verhalen over Vietnam te lezen. Mooie herinneringen komen boven.....We zijn benieuwd of je je nog iets herinnert van 13 jaar geleden....We vierden toen jouw 6e verjaardag op het strand van Catba met ballonnen....We deden daar eveneens een jungletrekking met Alfred, Lotte en Jolie. Jij was toen nog te klein om mee te gaan... Heb je ook blaffende kikkers gehoord of gezien?
    Veel plezier in Maleisië en groetjes aan Lily en Alfred!
    Liefs

  • 08 April 2014 - 14:35

    Marlou:

    Hey Mees,

    Echt vet wat je daar allemaal mee maakt en waar je al geweest bent! Jammer dat je ziek bent geweest, maar nu gelukkig weer beter! Ook veel plezier in Kuala Lumpur!

    Groetjes

  • 13 April 2014 - 12:13

    Anna Van Den Brink:

    Lieve Mees, wat een mooi verhaal, gelukkig dat je beter bent. Groeten aan je ouders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Cát Bà

Wereld reis

3 Maanden lang de wereld rond.

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2014

USA

13 Mei 2014

Nieuw zeeland

28 April 2014

Australie

13 April 2014

Maleisië

02 April 2014

Vietnam
Mees

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 4858

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Wereld reis

Landen bezocht: